Guccicafé

 

I Milano finns allt man skulle kunna önska sig. Det finns rosa vespor, och ett café hos Gucci. Man kan även äta på donken bredvid Prada, och titta på F1 på storbildsskärm mitt i gallerian.

 

Dessutom finns det en stor fin park där man kan vandra runt och äta glass, och nära den berömda gallerian (som jag nyss nämnde) finns den största glassdisken jag sett nångång tror jag. Där åt jag en glass med tiramisu och pepparchoklad. SMASK!

 

Tyvärr är det så att Milano är en av Europas brottstätaste städer, vilket bland annat visas genom att samtliga bankkontor har metalldetektorer som ingångar... Annars skulle jag faktiskt kunna tänka mig att bo där tror jag...



 


Kommentarer:
Postat av: felicity

ooohh!!!
love to meet u and receive all the postcards u sent to me!
it is too kind for u to do so !!!
i like them very much especially they have your fingerprint on it and it is yours handwriting!!!
thx so much! puss på dig

2005-08-08 @ 13:00:51
Postat av: Dilona

Innid. Nu lyder du mig, gör som jag säger för en gångs skull. Registrera din blogg på http://nyligen.se och börja pinga där. Varje gång du skrivit ett nytt inlägg så uppdaterar du där (det går snabbt, tar 20 sek). Du komemr få fler besökare och hitta fler spännande bloggar att läsa. Gör som jag säger.

2005-08-08 @ 14:41:21

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits