välkommen kisen!

Ikväll har familjen Brännström-Haglund utökats till att även innefatta en liten svart-vit kiseflicka, vars namn ännu inte är känt.

 

Hon är den finaste kisen i hela världen, och bor hos oss nu, för vi är hennes familj. Just nu ligger hon bredvid mig och gosar med Sambon. 

 

Kisen är väldigt gosig och sällskapssjuk, så när man går mot dörren bestämmer hon sig för att vilket annat rum man ska till så ska hon vara där först och lägga sig på golvet precis innanför dörren. Nyss slängde hon sig för att tackla sambons fötter när han gick in i vardagsrummet. Tihi.

 

Jag har en kise, och sambo, och en riktig lägenhet, vilket gör att jag rimligtvis borde vinna ännu en deltävling  i pojkvänsligan?!!


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Nej. För jag har haft katt länge nu. Över en månad faktiskt. Så STFU (Shut the fuck up)! Betald och allt sen långt tillbaka.

Men du, den är ubergullig ju! Pussa kisen från mig.

2005-08-15 @ 11:26:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits