Varför ingen Bowie?

Jag och Sambon har runt 400 skivor tillsammans. Ikväll tittade vi på finalen av Idol 2005 och jag ställde mig plötsligt frågan "varför har vi ingen platta med Bowie?". Sambon svarade att han länge har velat införskaffa en best of Bowie, men de kostar helt enkelt för mycket. God poäng.

Man får helt enkelt hålla utkik, kanske kommer det nån bra samling på mellandagsrean eller på nån cdon-kampanj.

Förrsten, var det bara jag eller gjorde Sebastian sjukt bra ifrån sig när han sjöng "life on Mars"?

Kommentarer:
Postat av: Emilia

Du har helt rätt...sebastian är helt sjuk bra. Jag röstade på honom, har jag alltid gjort!! Det kan fasen inte vara lätt att sjunga bowies låtar med tanke på hur stor han är OCH BRA!!

2005-12-03 @ 10:57:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits