om ni inte dömer mig, dömer inte jag er

Idag är mitt mål att hoppa 600 hopp mellan middag och sängdags. För tillfället är statusen 339 hopp, vilket betyder att det bara är 261 hopp kvar innan jag får nanna. Det bästa är att jag var bara lite anfådd efter att ha hoppat de 339 hoppen. Det går alltså frammåt!

 

Imorgon ska jag klara 700, och mer än hälften på en gång. Fast det är ju samma som idag då nästan.... hmm... jag får se... kanske tar jag 800 imorgon och minst 400 på engång.

 

Jag vet att det låter illa att jag inte har klarat 300 hopp i följd förut, men varför tror ni att det heter kondition 2010? Är det förresten någon som vill vara med i mitt projekt? Alla deltagare är välkommna!


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Jädrans vad du är duktig innid. Jag kan va med på ditt projekt, fast jag satsar på kondition redan till nästa sommar. Och måste man hoppa hopprep?

Postat av: innid

nej, man måste inte hoppa hopprep. Man kan göra något annat som är konditions...skapande. Välkommen i gänget!

2005-05-24 @ 21:05:32
Postat av: stefan

hoppa på tösen!!!

2005-05-24 @ 21:09:00
Postat av: Eiva

Min balkong är klar. På denna vackra balkong har min far smällt upp vår hundra år gamla motionscykel. Och NEJ jag vill inte vara med och cykla på detta monster, är faktiskt ruskigt duktig och tar mig till jobbet på cykel, det räcker för mig. Räcker detta för att vara med i din motionsklubb eller ska jag också införskaffa ett hopprep? Var köpte du ditt förresten? Blir sugen nu när jag tänker på det faktiskt...

In the words of my future husband:

"Grim Reaper, you could not get the women? What was the problem? Didn’t you reap them with your grim-reaping equipment?”

“I tried that, but the women, they all know hopscotch! And they leapt over.”


Tack för mig

/Mrs Izzard

2005-05-25 @ 22:32:40
Postat av: innid

Eiva, jag tycker att du är jääääätteduktig som cyklar till jobbet varje dag. Strålande! [stående ovation] Och dessutom anser jag att det är tillräckligt för att vara med i projektet. Men, om du känner för att vara extremt duktig (så duktig att du nästan diskvalificerar dig från projektet) så kan du ju sätta dig på träningscykeln och titta på din future husband på datorn. Men vem orkar det egentligen? inte jag iaf...

2005-05-28 @ 10:49:43
Postat av: penguin

jag är 33 och vill gå ner i vikt. Jag väger 75kilo. först försökte jag med att skippa över amten men det gick inte bra. Nu försöker jag att promenera eller cykla till skolan. Men nyss har jag börjat på hopprep. Och för jag blir trött snart jag hoppar 50 på en gång och försöker att hoppa 5-6 gånger om dagen. sedan ska jag öka den. ska det hjälpa mig att minska i vikten. Jag är ganska lat och kan inte gå ut eller till gymmet. ska hoppning hjälpa att nå mitt mål.

2006-06-19 @ 21:15:18
Postat av: Johan

mitt personliga rekord är 1200 hopp i följd

2006-10-25 @ 10:49:33
Postat av: Josephine

hihi det är kul att klicka in sig på 4 år gamla inlägg måste jag säga, speciellt när det endast är 1 år kvar av vad jag uppfattar som ditt konditionsmåls år. Så min självklara fråga blir ju då, hur går det? :)

2009-09-04 @ 01:48:03
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits