Julens klänning

Idag var jag och Malo och shoppade på Nova och ÖB. Malo var som vanligt en god människa och köpte julklappar till hela världen (samt glittrade mig med en glitterpuff). Jag däremot, jag var en egoistisk och dålig människa. Resultat: en ny klänning (249 kr på H&M) att ha i jul. Jag provade den bara på skoj tillsammans med en annan klänning i lite samma stuk, men när jag väl hade fått på mig den här, så var den faktiskt snygg!




Jag har i alla fall bestämt att jag ska ha den på mig när vi äter julbord med Sambons släkt. Kanske investerar jag i en glitterpuff att glittra till mig med samtidigt!

Förutom klänningen köpte jag impregneringsspray till mina älskade mockastövlar (Clark's, införskaffade för två år sedan. Tack mamma!), samt läggningsvätska. Så nu ska det bli lockar av hoppas jag.

Innan vi tog bussen tillbaka till civilisationen hälsade vi på hos Majsan och drack te. Fick en del goda idéer till vad man kan ge henne i julklapp/20 årspresent. Hehe, akta dig Majsan! Innid är på lurigt humör igen!

Väl hemma hos mig beställdes det pizza, sattes deg till lussekatter och slogs in julklappar. Precis innan Malo försvann till bussen bestämde vi vilka skor som ska användas till den nya klänningen; mina tweedpumps från Bianco Om vädret tillåter alltså...
 


Kommentarer:
Postat av: Sao-Mai

Vaaa??? Jag fattar inte hur du kunde ha fått goda idéer bara genom att dricka te hemma hos mig... waiiit a minute... Du tänker köpa temuggar, eller hur?

2005-11-26 @ 17:05:16
Postat av: innid

nej, faktiskt inte! Muahahaha! Du kan aldrig lista ut vad jag ska ge dig!

2005-11-26 @ 20:04:28
Postat av: Ican

Gillar klänningen.... jag borde nog också ta och dricka te hemma hos vår kära lilla majsan och räkna ut vad hon ska få i julklapp/20-årspresent... hm... snarast är nog bäst.

2005-11-26 @ 20:27:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits