11 dagar efter operationen

Såhär ser jag ut idag, 11 dagar efter operationen.

söndag, 30/10


Jag ser ut att vara väldigt sned fortfarande, men det är jag inte egentligen. Det är svullnaden som lägger sig i olika takt på olika sidor.

Idag såg jag första bilderna efter Viramias operation. Det ser jättebra ut tycker jag! Hon har lagt upp några på sin blogg.

Det känns så konstigt att jag aldrig mer kommer att ha öppet bett, och när allt väl är läkt ska jag fira med en falafel. Som jag kommer att kunna äta ordentligt!! HAHA!

Kommentarer:
Postat av: Igor

Du kommer kunna bita av parmaskinka också, och ostskivor, och kanske smördeg, om man kavlar den. Jag känner fortfarande ingen smak. Puss!

2005-10-31 @ 10:34:15
Postat av: Jenny

Kan man få se en "före" bild oxå? Jag tror jag har gjort en liknande operation som du, för ca 6 år sedan. Jag var mycket mer svullen än du efteråt... Var tvungen att vara kvar på sjukhuset en hel vecka efteråt. Nu, flera år senare, har mitt bett gått tillbaka något, men jag kan fortfarande bita av. Men det är trist att det fortsätter att förändras. =(

2005-11-03 @ 11:49:02
Postat av: emma

hej, fick du betala for att gora din kakoperation??

2005-11-20 @ 10:26:53
Postat av: emma

hej, fick du betala for att gora din kakoperation??


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits