Presenter

Idag efter föreläsningen gick jag och Ercan på stan och jag köpte presenter till Sambon och Svågern.

Svågern Hanky har ju nyligen fyllt 18 vårar och det är i påsk dags för mig att ge honom hans myndighetspresent (men haha Hanky-panky om du tror att jag kommer avslöja vad det är för något innan du har fått den!).

Sambon och jag firar som kanske bekant 5 år om 8 dagar, så jag har köpt en liten (jättetråkig) present till honom. Jag misstänker skarpt att den kommer att tilltala honom, men jag själv tycker att den är väldigt tråkig... Fast han kanske blir glad ändå. Hoppas...  

Kommentarer:
Postat av: Ican

Jag tycker inte alls att den var tråkig! Han kommer bli jätteglad!

Postat av: Sambon

Jag tror jag kommer bli glad!

2006-04-05 @ 10:47:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits