jag vill ha en fiiin datorväska!

datorväska

I födelsedagspresent (för nu är det mindre än en månad tills jag blir officiellt skitgammal) önskar jag mig en RIKTIGT FIIN datorväska. Gärna den här från accessora.se. Den passar till och med för 17" datorer! (Egentligen ska man ha en ryggsäck till datorn, men de är så fula för det mesta!)

Annars, om jag inte kan få den här väskan, så vill jag ha en bra digitalkamera (min nuvarande har som bästa egenskap att den inte är särskilt stöldbegärlig). Jag skulle vilja ha en som ger så pass bra bilder att man kan göra förstoringar och så. Det är lite roligare då...

Eller, så vill jag ha en inspelningsbar dvd-spelare med hårddisk. Det är ganska mycket jag skulle vilja spela in, men inte kan.


Kommentarer:
Postat av: Bodil

haha det var ju jag som hittade den juh

2006-08-17 @ 11:07:26
Postat av: innid

oh yeah
men jag fyller år först! :P

Postat av: Ican

Man kan inte skämma bort datorn tillräckligt.

2006-08-17 @ 23:42:09
URL: http://ican.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits