årets första träningspass

Kom just hem från årets första riktiga träningspass; box på gerda med Malo. Otroligt nog har jag hela kroppen i behåll (än så länge), vilket är otroligt med tanke på att det kändes lite konstigt och ovant i benen när vi värmde upp.

Jag, Malo och Erica ska bilda en träningsnarkomaniklubb och försöka träna varje dag på gerda. Detta kommer antagligen inte att lyckas eftersom vi har studier att ta hänsyn till också, och vissa dagar har man faktiskt rätt att slappa, typ... tentadagar. Men har vi varje dag som mål så borde det bli bra i alla fall. Snälla?


Och så kommer jag att bli fit som en liten gris.



Sådana här handskar, ungefär, vill jag ha.

Röda och fina.


Kommentarer:
Postat av: ullis

Träning for the win!

Endorfiner ska jag försöka knarka lite mer av. De är nyttiga. Och grönt te! måste lära mig dricka det, det verkar ha massa hälsomässiga fördelar ju!

2006-01-18 @ 23:34:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits