Rosa...

Igår var jag som sagt och fikade med Emmie. Vi var på mormors och åt semlor, och efteråt tittade vi in på Lagerhaus för att Emmie ville det. Där hittade vi till REA-bordet, och investerade i vars två böcker. Eller, Emmie köpte två böcker på REA, och jag köpte en bok, och ett litet skoblock som inte var på rea.


Här är mina nya godsaker. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha skoblocket till, men det kostade en tia och är formad som en rosa sko med små plastbitar som ska se ut som diamanter fram på tån så jag var bara tvungen! Den rosa skrivboken ska jag använda som bloggbok, dvs. "alltid" ha med och skriva upp saker jag kommer på att jag borde blogga om. Det är en väldigt bra sak att göra om jag nu ska uppfylla mitt mål att blogga varje dag. För jag VET hur gnälliga endel av er blir när jag inte bloggar konstant!


ÖNSKA MIG LYCKA TILL!



Förresten, om ni undrar så köpte Emmie en likadan rosa bok, och dessutom en lite mindre som var blå. Gulligt värre.

Kommentarer:
Postat av: Dilona

:D

Vi är bäst innid. BÄST!

Postat av: Igor

Imelda tycker om skoblocket. Det påminner om en sko. Jag klarar förresten inte av att vara vegetarian längre. Känner mig så... tom. JAG VILL HA BOSKAP!

2006-01-24 @ 21:38:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits