Ny lägenhet på G

lägenhet Som åtminstone någon av er säkert har förstått så flyttar Sambon till Stockholm i slutet av månaden för att börja jobba på lyxig advokatbyrå och därmed bli Särbon istället. För att föregå era frågor säger jag därför nu "men VAAAAAD ska ni göra med LÄÄÄÄGENHETEN då?!"

OK, såhär är det. Jag har fått en lägenhet idag (se planlösning till vänster). En liten etta med  nio månaders hyra i andra änden av bostadsområdet. Tillträde 1 februari. Nästa hyresgäst i den här lägenheten (tvåan) får tillträde 1 april. Det kommer att bli två dyra månader, men om vi har maximal tur (har man någonsin det?!) så kan de tänka sig att flytta in 1 mars.

Nu ska vi bara hitta någonstans att förvara en miljard möbler ett tag också...

Kommentarer:
Postat av: ullis

Grattis till lägenhet! Hoppas det går att lösa ekonomiskt med dubbla hyror och så..

2007-01-10 @ 12:13:46
Postat av: Ican

Tur att du har fått lägenhet i alla fall men inte alls något vidare med dubbelhyra. du känner ingen som kan tänkas behöva bostad fram tills någon flyttar in? men iaf GRATTIS TILL BOSTADEN och grattis till att det inte är en smutsig korridor.

Postat av: Emma

Innid... "se planlösning till vänster"... vänster...?
---
Men grattis till lägenheten! :) Hoppas det går bra!

2007-01-11 @ 19:08:34
URL: http://rumpkin.webblogg.se
Postat av: innid

Haha, till mitt försvar så var faktiskt planlösningen till vänster först, men sen flyttade jag bilden och ändrade inte i texten. Normalt är jag en av mycket få som faktiskt kan vänster-höger instinktivt.

2007-01-11 @ 19:32:10
URL: http://innid.webblogg.se
Postat av: Sambon a.k.a. särbon

Förråd också, stort förråd.

2007-01-17 @ 15:24:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits