Dublin Pride

I går (lördag) var det Dublins egen Prideparad. Jag träffade på den av en slump när jag kom upp till Trinity College på jakt efter något turistigt att titta på. Mitt egentliga mål var någon katedral hade jag tänkt, men jag följde paraden en bit och sedan började jaga de vita skjortorna som jag kommer att ha på mig på jobbet för att ta reda på vilken storlek jag ska ha. Ännu har jag inte hittat någon som inte är alldeles för stor. Imorgon får jag ha på mig en av de två skjortorna som jag tog med från Sverige.

Förresten, en av killarna i Prideparaden såg ut alldeles extremt mycket ut som Christer Lindarw (hm? stavas det så?).
 


Prideparaden med Trinity i bakgrunden. Vill man inte bara sjunga "o ja vill leva la dolce vita... när man ser killen till höger?

Kommentarer:
Postat av: Ercan

Damen i svart/lila är rätt lik. Är det den Irländska Christer Lindarw?

2007-06-24 @ 23:46:41
Postat av: innid

Japp. Det maste det vara.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits