Utrikesdeklarationen och Cupcakes

Imorse bjöds det på frukost i pressrummet, och därefter presenterade ministern utrikesdeklarationen för oss i regeringskansliet. Det var jätteintressant, och han är väldigt rolig att lyssna på.

Vi fick fina, väldigt fancy, tryckta små häften med utrikesdeklarationen. Försent insåg vi att vi borde ha fått dem signerade - det hade varit den ultimata souveniren från terminen på UD.

Vad övrigt kan sägas om evenemanget? Hmm... Jag upplevde att ministern var mycket kortare än jag hade trott, men när jag pratade med unge herr M efteråt så hade han upplevt det motsatta!

image506

Mitt fancy exemplar av utrikesdeklarationen. Osignerat, till min stora förtret.



I övrigt har fröken N och jag blivit besatta av cupcakes. Vi ska börja baka, och vara seriösa och dekorera dem. kakburken.se kommer att bli vår portal till overkligheten. Igår inledde vi vårt industrispionage (för jag fick minsann lära mig i skolan att det heter spionage! Och jag tycker att spioneri låter tramsigt!) på Espresso house.

image507

Fröken N håller i en "lime cup" från Espresso house. Mycket gott, men MYCKET sött.

Kommentarer:
Postat av: Ylva

Jag antar att ni redan har koll på veckans muffins? där finns en massa olika recept.

2008-02-20 @ 21:25:38
Postat av: Bodil

Så det var därför du tyckte jag skulle börja baka? Ylva kommer kanske hit på fredag, så jag kan ju ta och baka lite till henne. Så kan vi kränga cup cakes hela kvällen. Har hon tur så gör jag banoffee pie istället... yum yum.

2008-02-20 @ 22:46:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits