you can't always get what you want...

Det är väldigt synd om mig...

Idag var jag på shoppingrunda i Malmoe med systerB och vår lilla mamma, och inne på Håkanssons skor tror jag det var, så hittade vi JÄTTEFINA schnappi-skor som jag inte ha sett förut. Det är samma modell som de jag har velat ha sen jag såg dem i Wien i våras, men de här är svart mocca där "de vanlig" och kardborrbanden/ränderna är guld och silver istället för rosa eller olika nyoner...



Mamma sa att jag kunde få dem i födelsedagspresent om jag ville (de kostar nästan 1000 kr, något jag inte har råd med) så jag provade dem. De passade inte alls. 38 och 39 satt jättetajt, och stl 40 var alldeles för stor! SNYFT!

Vidare hittade jag en fin klänning i min storlek på rean på Åhléns , men den var fortfarande för dyr egentligen... Eller ja, den var ju väldigt billig i verkligheten, men jag hade inte råd med den.

SysterB har helt rätt i att man längtar till den där tiden när man är färdig med studierna, har pengar, och inte behöver tänka på någon annan än sig själv...



hits