Sommarjobb

Jag har fått sommarjobb som assistent på statsrådsberedningen. Trevligt! Ett riktigt vikariat på 10 veckor. Hääärligt. Det som krävs nu är att jag inte har något suspekt i polisregistret.... Men jag skulle själv bli mycket förvånad om där fanns något sådant.

Men jag kan i alla fall vara galet snygg på jobbet - särskilt i min nya kostym!

Kritstrecksrandig kavaj och kjol från Tiger of Sweden.

image512
image513
image514

Resor

I påskas besöktes St. Petersburg av systrarna Brännström och deras mor.  





Mycket trevligt. Bland annat gick vi på ballet, drack vodka före maten och åkte vilse i tunnelbanan.



Den 12 april firade jag och Sambon 7 år tillsammans med att åka till Paris för helgen.

image511
Mycket romantik, shopping och fika.

Länge sen sist, men idag: tre år!

Ojoj. Nu har det gått lång tid utan att jag har bloggat. Jag har varit upptagen. Så här kommer lite uppdateringar.

Till att börja med så måste jag meddela att det idag är tre år sedan jag startade den här bloggen. Många har kontaktat mig angående käkoperationer, och det känns bra att ha kunnat hjälpa och svara på frågor.

Övriga uppdateringar får egna inlägg, för endel är ganska omfattande.

hits