Munny

I födelsedagspresent fick jag och StorasysterB delad vårdnad om en liten Munny (tack Isak!). Nu har Storasyster hittat en fin liten samling av bilder på Munnys som har blivit stylade.

You can draw on mini Munny!
You can paint on mini Munny!
Use pens, pencils, & crayons on mini Munny!

Make things to put in Munny's hands!
Make hats to put on Munny's head!

Or you can juste leave Munny alone and keep Munny next to you for company.



Julklappsklocka

Jag fick en klocka i julklapp av Sambon. Tyvärr var den för stor, och efter flera veckors väntan fick jag igår veta att den inte fanns i någon mindre storlek, så idag var vi inne i butiken och valde ut en ny.

Som ser ut såhär, fast helsvart (utom visarna som är silvriga).



Mycket nöjd är jag i alla fall. Tack Sambon!

Working Girl goes shopping



Jag har i och för sig förlorat min bästa shoppingpartner till Göteborg, men trots det har jag lyckats investera lite pengar som tomten kom med i en kjol och en kofta från Tiger of Sweden (Sophy är trots allt också en god shoppingpartner, men det blir lite mer enkelspårigt då). Och två blusar från the Shirt Factory, som jag inte har bild på.

hits