Prins Caspian




I måndags var Natalie, Bodd och jag och såg nya narniafilmen. Oh yeah.

Hur var den då? Tja, ganska töntig ofta. Påminde till och från alldeles för mycket om sagan om ringen, och de bibliska paralellerna var mer övertoner än undertoner.

Men pojkarna var heta som sjutton, både Caspian och Peter. Och den förtjänar nästan högsta betyg bara för den sakens skull!

Mer att se fram emot



Mer bio att se fram emot: Harry Potter and the Half Blood Prince har premiär senare i höst (november?) . Oh yeah. Det här är nog bästa trailer någonsin!

Bio

Igår var jag på bio med Haspe och hans kamrat och vi såg "Hancock", en film jag fann mycket underhållande.

Jag planerar fler biobesök.

  • Narnia - Prince Caspian
  • Indiana Jones and the kingdom of the christal skull
  • Sex and the City
  • X-files - I want to believe
  • Brideshead revisited (premiär på min födelsedag!)

hits