Bryssel, Åsne och Carl

OK. Mycket har hänt. Mycket. Har. Hänt.

I måndags tog jag och Niels en taxi till Bromma för att flyga ner till Bryssel. Tyvärr tog det sedan 10 timmar och en transfer till Arlanda innan vi faktiskt var på hotellet, eftersom vår förmidaggsflight var inställd, och Niels vägrade flasha diplomatpasset (han hävdade att det snarare skulle vara kontraproduktivt!) så vi kom nästan inte med nästa plan heller.

Väl i Bryssel så åt vi middag med en massa häftiga människor (och oh yes, Calle B kom till desserten).

I tisdags var det dags för seminariet. Det blev mycket intressant, åtminstone på förmiddagen. Nu måste jag bara skriva en rapport (och såååå tråkigt är det!)

I går fick jag följa med Niels till norska ambassaden på lunch. Åsne Seierstad var där och presenterade sin nya bok "Ängeln i Groznyj" och vi fick varsitt signerat exemplar. På kvällen fick jag och Niels vara med när Åsne träffade Carl B. Väldigt fancy.


Nu orkar jag inte blogga mer för tillfället. Sambon är i alperna och åker skidor med kontoret, så jag ska gå och lägga mig ensam. Evita kommer säkert att vara uppe ett tag och busa.

hits