Så blev jag av med körkortet

På förekommen anledning ska jag meddela hur det gick till när jag förlorade mitt körkort.

 

Det var inte, som jag lite otydligt har inbillat folk, att jag körde för fort eller att polisisten var elak mot mig, det var så att jag var åksjuk.

 

Vi anlände till Roskilde vid 5 halv 6 på tisdagkvällen, och drog runt med vår packning över hela westcampingen. Jag blev bara mer och mer illamående och när vi väl hade hittat en pytteplats att slå upp kupoltältet på, var jag tvungen att kräkas.

 

Innan kvällen var över hade jag kräkts fyra gånger, samt någonstans på vägen förlorat det lilla röda skånetrafikenplasthöljet i vilket jag förvarade mitt körkort samt mina 900 danska kronor som var kvar efter vodkainköpet. Taskigt läge. Jag förlorade alltså pengarna och körkortet utan att ha haft roligt i höga hastigheter först.

 

Surt. RIKTIGT surt.


Kommentarer:
Postat av: Ican

Oj då.. det var verkligen inget roligt sätt att bli av med körkortet på.. uschis.. har du ansökt om en ny kopia ännu? glöm inte bort att göra det.. mkt viktigt att ha det om du tänker köra bil ngn gång i framtiden.. vilket jag antar att du tänker göra

2005-07-06 @ 21:45:26

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits