Dagens uppdrag

Idag ska jag:

  • klippa Sambon
  • städa
  • Tvätta
  • pressa Sambons kostym
  • överföra pengar till systern för Roskildebiljetten
  • boka tågresa hem från Enköping
  • äta middag med familjen
  • boka klippning imorgon
  • införskaffa kort till morgondagens present

 

Denna lista kommer jag att hålla er underrättad om under resten av dagen.

 

Som ni ser är "Tvätta" till hälften genomstuket, vilket beror på att klockan nu är 10.30 och vi för en halvtimme sedan körde igång tre tvättmaskiner.

 

"Överföra pengar till systern..." är helt genomstruket, eftersom jag nyss blev 1500 kronor fattigare, men snart blir en Roskildebiljett rikare.

 

Glöm inte, there's more to come...


Kommentarer:
Postat av: Ichgorr

Du ska till Roskilde! Visste jag det? Tror inte riktigt det, men jag står bakom ditt beslut.

2005-06-08 @ 15:39:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits