dilemma

Idag laddade jag hem liftaren-filmen. Frågan är bara; ska man se den på datorn?

 

Ifall jag ser den nu, så skulle väntan vara över. Det skulle kännas underbart att se den, men samtidigt så skulle jag förlora upplevelsen att se den på bio.

 

Att få sitta där i mörkret och vänta på att det ska börja, med fjärilar i magen, och slutligen se det Douglas kämpade för att få igenom i så många år, det är en känsla jag inte vill byta bort. Samtidigt har jag kamrater som jag vet kommer ladda hem den, och jag vill ju se den före dem. Jag också gå på premiären för att inte människor som är mindre insatta än jag, som inte förstår att uppskatta liftarns fulla brillians, ska se den före mig här i Sverige, men det går inte heller. Jag ska ju vara i Venedig och strosa runt längs kanalerna då. Det är iallafall en tröst.

 

Nej, jag har tagit bort den från min hd nu, så att jag inte ska lockas.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits