Godkänd!

Jag blev godkänd på tentan i Finansiell Ekonomi!

 

Detta innebär att jag inte kommer att behöva göra tre tentor i augusti. Som mest (eller rättare sagt... det är detta som kommer att ske) kommer jag att behöva ta två tentor. Det blir den ökända mattetentan, och så blir det den trista trista internationella tentan. Bläää! Men under kan ännu ske.

 

Jag har haft sånt flyt den här veckan att jag omöjligt kan ha fått godkänt på internationella.

 

Först fick jag klänningen för halva priset, sen så blev jag godkänd på finansen, och så... vet jag inte mer. Men jag fick två bra aker på en vecka, och det är inte dåligt!


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Grattis Innid. Starkt jobbat! Jag jobbar förresten häcken av mig här. Tror att jag kommer att avlida.

2005-06-09 @ 20:28:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits