jacuzzi

Igår var vi som sagt ute på galaj.

 

På Lunds drack jag en smarrig drink som kallades Jacuzzi. Är det någon som har någon aning om vad denna drink innehåller förutom rom?

 

Saken är sådan att jag först stod och tittade på drinklistan både länge och väl, och uppmärksammade då jacuzzidrinken, men valde tillsist en vid namn Banana Chock. Kanske tre kvart senare beställde jag en jacuzzi utan att titta på drinklistan igen.

 

Detta innebär att jag då inte kunde titta närmare på innehållet för att memorera det, och idag kommer jag inte ihåg det överhuvudtaget.

 

Snälla, om nån har receptet, hjäääälp mig!


Kommentarer:
Postat av: felicity

innid : trevligt att träffas, det har verkligen varit kul att lära känna dig!! så himla kul att prata med dig, jag uppskattar det verkligen!!!haha, vi syns!

jag kan inte receptet, men jag vill gärna prova den om du lyckas göra den!

2005-06-05 @ 21:03:33

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits