Jag ska bara ha och ha

Jag ska bara ha och ha. Här är listan över vad jag just nu vill ha:

 

  • en kise
  • digitalkamera
  • rosa iPod mini
  • sminklådan vi hittade på Debenhams i Sthlm
  • Foo Fighters nya platta
  • skorna jag hittade på Tradera för ett tag sedan
  • en anledning att ha på mig min nya klänning
  • en shoppingresa till London
  • en resa till Peking med Transibiriska järnvägen
  • nya Cosmo
  • en riktigt god falafel
  • fungerande käkar
  • en Vespa
  • en ny fin necessär

 

Det var nog allt för tillfället faktiskt. En del av sakerna kommer att tillhöra mig inom kort. Kameran tillexempel. Och kisen. Och foofieplattan.

 

Fungerande käkar kommer nog ta ett tag...


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Innid, man vill aldrig sluta ha. I am a material girl... tralala. Men allvarligt. Jag vill också alltid ha och ha. Och ha. och ha.

2005-06-22 @ 12:32:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits