lycka är...

...att ha köpt något man verklilgen vill ha. Idag är jag lycklig; jag har köpt klänningen!

 

Det enda som kan göra en lyckligare än när man har köpt något man vill ha, är när det man vill ha är billigare än man tidigare trott.

 

Klänningen skulle kost 298 kr, men idag när jag kom till HM i Malmö för att hämta den som var undandhängd åt mig, visade det sig att axelbandet var trasigt, vilket innebar att jag fick köpa den för 149 kr istället.

 

Axelbandet är nu lagat, och man kan knappt se någon skillnad på dem om man inte verkligen stirrar och dessutom vet att det ena har varit trasigt. Strålande.

 

Nui har jag outfitten planerad för veckan. Tyvärr hittade jag inte de skor som är snarlika de rosa jag nedan talar om. Men men, för 149 kr + en tågbiljett från Malmö, det var det värt!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits