min klänning

Till det goda livet räknas allt som har med fåfänga att göra, varpå jag här bör tala om dagens fynd.

 

Jag var med kamrater på H&M idag, där jag upptäckte en klänning. Precis en sådan jag ville bära på bröllopetpå torsdag. Den var gråbeige, med svart spets över som var rynkat vid brösten, och smala axelband.

 

Majsan ansåg att den såg för mycket ut som ett nattlinne av typen "I'm just gonna slip into something more comfortable" men Erica tyckte att den var jättesöt. Jag provade den, och tyckte att den passade väl. Dock ansåg jag att priset inte var i min smak just nu; 298 kronor.

 

Jag vet att det inte är mycket normalt, men nu har jag faktiskt inte mycket pengar. Vad ska jag göra tycker ni? Åsikter och framförallt ekonomiska bidrag mottages vänligt men bestämt


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Innid, ta dig samman kvinna. Var ska du få tag på en snygg klänning för mindre än 300 kr? Är du galen? Om du gillar klänningen, KÖP! Do it! Do it now! Seriöst alltså. Det finns vissa saker man inte kan få för mycket av; sex, smink, skor, väskor och snygga kläder. Do it!

Postat av: innid

ok... kanske.

2005-06-03 @ 21:44:10
Postat av: Ican

Innid.. om du tvekar.. den var helt underbart fin.... satt helt super duper.. och du var jättesöt i den!!!!!!!!!!!!

2005-06-03 @ 21:55:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits