Nya skor och erkännande av cykel

Idag har jag tillbringat en massa kvalitetstid med min SysterY. Vi cyklade på Sambons och SysterYs cyklar till NovaLund där vi gick runt och konstaterade att sommarmodet är väldigt fult. Vi åt sedan varsin McDonaldsglass och drog vidare till SkoPunkten där vi införskaffade varsitt par svarta ballerinaskor. Ska sanningen fram köpte faktiskt systern 2 par, men de jag nämnde först är likadana.

 

Jag har nu kommit fram till att jag är nöjd med Vackrasvarten, min cykel alltså. Efter att ha cyklat på Sambons, som har fastnat i en lätt växel och kändes allmänt instabil och svår att styra, samt SysterYs som har konstiga trampor vilka fastnar hela tiden och dessutom har fastnat i en trög växel. Vackrasvarten må vara sliten och rassla en massa, men han fungerar iallafall som han ska.

 

Man förstår inte hur lyckligt lottad man är förrän man har prövat något annat.


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Alltså. Jag vill också ha en cykel. Jag vill cykla hem till Växjö. jag hatar Norrland. Denn abygd är bara ångest.

2005-06-22 @ 11:00:36

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits