onsdag (veckans tredje måndag)...

IDag är det dåligt väder. Tur är väl det egentligen, ty ryggen smärtar fortfarande sedan helgens solbad.

 

Snart ska jag till skolan och genomlida två timmar med Fürehrn, han kan vara rolig, men det är fortfarande tråkigt att sitta och lyssna på honom i två timmar.

 

Efter skolan är det dags för Emmerdale, och Sambon ska göra lunch åt mig att konsumera till mitt älsklingsprogram.

 

Sedan måste jag välja; städa eller plugga. Det kommer att bli att jag städar, något jag skulle gjort igår redan men då tog tvätten all min tid. Nu ska jag äta upp det sista av morgongröten, göra mig iordning och sedan gyma upp till skolan.

 

Godnatt!


Kommentarer:
Postat av: Dilona

I valet mellan plugga och göra något annat, så väljer man nästan alltid att göra något annat. Min smärtgräns går vid att diska. Jag kan städa och tvätta istälet för att pluga men jag sjunker inte lägre än till diskning.

Postat av: Bengtmjao

Mig veterligen heter onsdagen i mången polhemselevs mun lillördag!

Smutsiga polhemnister!

Läste ni vad de hade för sig i Tjeckien?
http://sydsvenskan.se/lund/article106705.ece

2005-06-01 @ 13:57:06
URL: http://nihlmar.se
Postat av: henrik

god !!!!! jag ska bli stor när jag blirstorffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

2005-06-02 @ 21:14:51

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits