sista natten med gänget...

...eller rättaresagt; sista föreläsningen med Lennart. ÄNTLIGEN! Terminen är slut iochmed tentan på tisdag, för omtentor räknas inte.

 

Sådana kommer det antagligen att bli endel i augusti, matten är redan bokad och finansen och internationella verkar hägrar. Fast det viktigaste är trots allt att man får ihop till csn-poängen, och de är kirrade sedan länge...

 

Idag såg jag först Pontus när jag kom in i ljusgården i EC1an, uppe vid skrivningsresultaten. När jag sedan kom ut till dörren för att gå vidare in i EC3 så mötte jag Andreas, och han hälsade på mig, utan att jag hälsade först! De som känner mig och vet att jag är mycket paranoid förstår nu att jag genast tog detta som ett omen och satt nervöst och väntade på att Alfredo skulle komma instormande under föreläsningen.

 

Risken att träffa dem kommer den närmaste tiden att vara minimal, och det är ju skönt. Desto jobbigare kommer det att vara att återvända till EC i höst för handelsrätten... men men... burn your bridges when you come to them...


Kommentarer:
Postat av: Ican

Det är orättvist! jag vill också se pontus! han är ju en toppen makrolärare! hm... att andreas hälsade.. läskigt.. tänk om han vet vem som var vem när han rättade tentan.. hoppas inte det

2005-06-03 @ 19:35:53
Postat av: innid

tro mig. alla på ec har pontus magiska förmågor, och om de inte har det, så frågar de honom!

2005-06-03 @ 21:45:49

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits