söndag morgon

I dag är det söndag, dvs. dagen före veckans första måndag.

 

Igår var jag hos Erica efter det fruktlösa sökandet efter klänningen på Nova, och när jag cyklade hem igen så träffade jag Nikolas utanför Coffeepoint. Det var trevligt att träffa honom igen, vi har inte setts sen innan jul. Möjligtvis att vi träffades en gång efter uppehållet, men det tror jag uppriktigt sagt inte.

 

Han skulle hem till sin flickvän och jag skulle hem till Sambon så vi slog följe sista biten. under tiden talade vi om Liftarn-filmen och att box 5 har släppts i Storbritannien nu. Femte säsongen West Wing alltså.

 

Utanför en pub träffade vi på vår gamle IT-lärare som var onykter redan kvart över sex. De rökare som höll honom sällskap uppmärksammade min "det är innid som bestämmer"-knapp och var mycket imponerade.

 

För det ÄR innid som bestämmer.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits