strykning avklarad!

Nu är strykningen avklarad. Jag har strukit Sambons kostym och två av hans skjortor. Jag ska nu fortsätta med något annat, vad har jag inte riktigt, kanske ska jag... hmmm... jag vet faktiskt inte. Låt mig rådfråga min lista angående vad jag skulle göra idag.´

 

Jag skulle städa, boka klippning samt införskaffa kort till morgondagesn present.

 

Eftersom Douglas inte svarar i sin telefon så måste jag nog bege mig ut på stadens gator för att se om det finns någon annan som har möjlighet att utföra arbetet. Problemet är att jag inte vet hur jag ska se ut när jag går därifrån, och jag litade på att jag skulle kunna be Douglas välja en frisyr som skulle passa mig.


Kommentarer:
Postat av: Mikael Restener

Du är nu ute på stadens gator, och jag, jag längtar efter tandkrämen.

2005-06-08 @ 15:48:32

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits