ytterligare punkter avklarade

Nu mera ser min lista ut såhär:

  • klippa Sambon
  • städa
  • Tvätta
  • pressa Sambons kostym
  • överföra pengar till systern för Roskildebiljetten
  • boka tågresa hem från Enköping
  • äta middag med familjen
  • boka klippning imorgon
  • införskaffa kort till morgondagens present
  •  

    Det blev flyg hem från norrland den 19e, SJ är lite väl dyrt ibland. Samtidigt har jag bokat tågresa tillbaka till Enköping inför semestern i södra Europa. 300 kronor fårn Lund till Enköping. Strålande!

     

    Nu tittar jag på EMmerdale och väntar på att sambon ska återvända. Nån lunch har det inte blivit än, men så intogs frukosten för knappt tre timmar sedan.


    Kommentarer:
    Postat av: Ygår

    Vilket datum kommer du upp till Grillby igen? "Enköping" är ingen helt trevlig benämning på stället, i mitt tycke. Där talar man ju inte rikssvenska, som jag. Se så, boka klipptid nu älskling!

    2005-06-08 @ 15:44:27

    Skriv en ny kommentar:

    Namn
    Kom ihåg mig?

    E-post:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    hits