det gör ont en stund på natten....

Det gör så otroligt ont, och inte bara på natten, det gör förbannat ont på dagen också!

 

Idag har Sambon fått hälla yoghurt på min rygg för att neutralisera huden efter sönderbränningen igår. Jag kan snart inte röra mig så ont det gör...

 

Hursomhelst, jag har tentat finans idag. Det gick förvånansvärt lätt, med tanke på hur lite jag har läst och framförallt med tanke på hur lite jag kan. Trots detta kan det faktiskt vara så att jag har klarat mig! Fast det är klart, det sa jag om mikron och matten också...

 

Nåja, kör jag så kör jag- det var trots allt det jag trodde att jag skulle göra. Framför allt trodde jag att jag bara skulle komma dit och sitta av den första timmen.

 

Skönt är det iallafall, att det är över för tillfället... Jag kan nu koncentrera mig på internationella. Ha! som om det kommer hända! Men, Allt för att hålla skenet uppe.


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Tentor är onda. Solen är ond. Lärande är ont.

Postat av: Ican

Jag gillar inte heller tentor.. suck.. och du innid, jag tyckr att du ska följa mitt råd och uppsöka första bästa pool.. eller ännubättre.. vi fyller en pool med yoghurt som du kan ligga i.. hm.. det kanske är roligt att göra det.. vi kan stoppa i lite flingor också

2005-05-30 @ 22:25:31
Postat av: innid

jag tror att flingorna kommer att klia

2005-05-30 @ 22:30:36
Postat av: ullis

aouch, ta kylbalsam från apoteket! det brukar hjälpa, men om yoghurt känns bra så ska jag inte hindra dig :P

2005-05-30 @ 23:24:34

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits