Dumma dumma tv4

Jag undrar vad tv4 har emot mig personligen. Det är inget annat än ondskefullt att tidigarelägga Emmerdale så att det numera börjar klockan 12.10 isället för 12.15!

 

Tidiagare kunde jag hinna hem så att jag inte missade något, även när lärarna behagade hålla kvar oss några minuter efter 12, men nu måste jag verkligen lägga manken till.

 

Det värsta är att det är nedförsbacke hela vägen hem, så det är verkligen svårt att skynda snabbare än vad jag redan gör.

 

Varför? kunde de inte ha senarelagt det om de var tvugna att flytta det? Och varför var de tvugna att flytta det överhuvud taget? 12.15 är en perfekt tid att äta lunch.


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Gud vad jobbigt innid. Du är kanske tvungen att börja spela in det och se det till middag istället?

Postat av: innid

emmie, det är det som är det värsta, VI HAR INGEN VIDEO! Så jag har missat en massa program på senaste tiden.

2005-05-25 @ 13:13:03
Postat av: Ullis

Börjar det verkligen 12:10 prick? Det är tv4 vi pratar om = reklam. Tycker aldrig programmen börjar i tid. Men förstår om det är stressigt om din lektion slutar vid 12.

Du får helt enkelt tanka cykeln med raketbränsle hädanefter och skicka räkningen till Jan Scherman (TV4s vd). Basta!

2005-05-25 @ 13:19:27
URL: http://safirflicka.webblogg.se
Postat av: innid

ok, det börjar kanske 12.11, men mellan skilda världar och emmerdale är det ytterst sällan reklam. Det väntar de med tills mitt i emmerdale, så att jag ska hinna kissa.

Tror ni att jag kan köpa en Vespa och låta tv4 betala? Snälla? jag vill ha en benvit och rosa vespa.

2005-05-25 @ 13:27:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits