innid är nannig



Ganska ofta är innid nannig. nu är ett sådant tillfälle. Klockan börjar närma sig tio på kvällen (ordinarie läggdags för innid) och ingen efterätt har förtärts ännu. Det värsta är att jag behöver ringa min mor för att få låna bilen imorgon och framförallt: jag börjar klockan 8 imorgon bitti.

 

Sambon tittar på royal leauge och innid vill nanna. Fast först är jag intresserad av att äta av kakan som bakades förut. Det är gott med kaka.  Imorgon ska det först vara föreläsning i två timmar, sedan två timmars håla och sedan två timmars räkneövning. USCH! Att man aldrig kommer ifrån i matematiken i det här ämnet.  Nu hämtar minsann sambon kaka till mig, men det är en klen tröst när man tänker på morgondagen. ´

 

Idag har jag trots allt städat bakom spisen (eftersom jag välte ut mjölk där) diskat och bakat, och dessutom... badababababaaaa! LAGAT MAT! Jag stekte de berömda Brännströmska pannkakorna, receptet har gått i familjen i... en generation!

 

Nu ska jag äta kakan som sambon kom med. SMASK! KOKOS!!!


Kommentarer:
Postat av: Dilona.

Jag vil ha kaka!

2005-05-12 @ 21:44:49

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits