jag har avskaffat mitt sociala liv...

...och den enda jag fortsätter umgås med ordentligt är sambon, men ett förhållande är inget man avvecklar (inget jag vill avveckla heller om ni tror det, han är MIN och ni kan inte få honom, hahahaha!). Däremot påpekade min kursare (tillika en av mina bästa vänner) att hon inte längre behöver prata med mig; allt värt att veta som händer i mitt liv står att läsa här, i min blogg.

 

Jag har alltså avvecklat mitt sociala liv. Det är å andra sidan något som är överskattat. Allt jag behöver är en schysst dator som är uppkopplad mot internet. Då kan jag blogga, snacka med folk på MSN samtidigt som jag är allmänt skabbig och socialt...missanpassad i övrigt. Den enda som behöver stå ut med mig då är sambon, och han verkar inte bry sig så värst, iallafall inte så länge jag låter honom spela strategispel mot sin dator, titta på fotboll på kvällarna samt ha sjuka konversationer med sina mentalt... intressanta kamrater.


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Jag har heller inget socialt liv. Men det är inte som att man behöver något direkt. Allt jag vill ha finns att få här hemma. Jag kan prata med folk (tom i telefon), ha sex och umgås med alla jag vill på nätet. IRL är överskattat.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits