Katt

Idag var det nära att jag och Sambon införskaffade en kise.

 

Tyvärr är det så att Sambon är en jordnära man, och påpekade att jag väldigt gärna fick åka och hämta en kise, men jag var i så fall tvungen att veta vad jag ska göra med den när vi är borta i sommar.

 

Hemskt är det, att han ska ta ner mig på jorden sådär. Bara för att han tänker efter före! Jag tyckte att vi kunde ta med kisen till hans föräldrar och låta den vara där om vi är borta, eftersom de redan har en kise som måste ses efter om de åker till landet eller så. Han verkade då anse att man inte flyger med kisar.

 

Stackars innid!


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Innid. Det gör inte att tänka EFTER före. Efter tänker man efter. Din man är inte riktigt klok. Å andra sidan så innebär detta att vi kan skaffa katt ihop. Som tjejerna som skaffar barn ihop. Jag tycker att du ska bli gudmor till min kise och jag till din. Sen kan de bli bästa kompisar och leka tillsammans jämt. Jihoo!

Postat av: Dilona

Förresten. Vi måste dejta och prata kattnamn. Vi ska självklart matcha namnen. Det är ett måste!

2005-05-23 @ 22:28:30
URL: http://dilona.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits