mina krämpor

Som tidigare nämnt föll jag av cykeln igår. Jag har inte hört ifrån Majsan och har därför inga nyheter angående hennes cykel eller skador. Jag, däremot, har definitivt ont.

 

Dessa är de ställen som smärtar mest.

  • vänster käkben
  • vänster axel
  • alla muskler som sitter mella vänster axel och höger skulderblad
  • vänster knä
  • insidan av vänster ben
  • vänster överarm

 

Framförallt gör det ont när jag ska lyfta någonting tungt med vänster hand.

 

Nyss bad Malo mig att ta foton av henne för att skicka till hennes pojkvän i Sydamerika. Om jag lyckas ta två foton hon tycker är bra bjuder hon mig på middag. Jag får helt enkelt leta reda på några bra platser att ha som bakgrund imorgon. En middag säger man inte nej till!


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Hon kräver två bra bilder för att slippa bjuda på middag. Två bra bilder på någon människa är en omöjlighet. Vem det än må vara.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits