Mina nya poäng

Idag fick vi tentaresultat från makroekonomin, och jag klarade mig!!! Ännu en salskrivning som har gått utmärkt! Jag fick 60 poäng av 100 möjliga, med 10 poäng över G-gränsen. Strålande. Dessa 11 poäng är min nyckel till att få studiemedel för ännu ett år.

 

Nu ska jag gå och bli ren, istället för att bara sitta och leka med min webcam och min nya mikrofon. Jag måste vara fräsch när jag ska träffa mina kamrater för att äta glass på torget. Vi firar att vi alla blev godkända på makrokursen.

 

Jag måste bara korrigera en sak, jag sade igår att det var tre av åtta som blev godkända på omtentan i mikro, men det var fel, ty det var tre av tio. 70% som är underkända på en omtenta. Det är ganska illa faktiskt, men jag var bäst av oss tre som faktiskt blev godkända.


Kommentarer:
Postat av: Dilona

Grattis. Du rockar ju!

2005-05-11 @ 18:09:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits