veckans första måndag

Så var det måndag. Igen. Föreläsning i internationell ekonomi. Igen.

 

Läste om Emmies söndag nyss, och kände mig lat. Igår gjrde jag verkligen inget vettigt alls. Största delen av kvällen spenderade jag på att försöka förstå vad galen-Lennart ville att vi skulle göra med excel- klockan var lite över elva när jag gav upp och gick och till sängs.

 

Idag ska jag till tandregleringen. Igen. Ont kommer det antagligen att göra, i värsta fall är det något som har gått snett i och med fallet från min cykel, vilket antagligen kommer att innebära än mer smärta. Jag planerar att belöna mig själv med en rosa ögonskugga.

 

Men först, ska jag cykla till skolan för att genomlida ännu en måndag.

 

Som Flingan sa den där gången på Agardh: "det är veckans första måndag..."


Kommentarer:
Postat av: jonna

veckan första å tyvärr inte sista..de tar ALDRIG slut...

2005-05-23 @ 21:17:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits