presenter och sånt

På måndag fyller jag 20 år...(OMG! Jag är gammal!)
Eftersom systerB fyller 25 år på tisdag, och hon och hennes pojkvän är här nere över helgen, så firades våra födelsedagar med en middag med familj och lite vänner ikväll. Jag fick presenter, och inte vilka presenter som helst, utan UNDERBARA presenter!

  • Av Sambon fick jag en skivspelare, alltså en för vinylplattor. Fantastiskt! Nu kan vi äntligen lyssna på våra limited edition-7" som vi köpte i London för några år sedan.
  • Av föräldrarna fick jag en rosa iPod mini 6 gb, youppie! jag kommer att lyssna på en massa bra musik när jag cyklar till skolan.
  • Av systerB och hennes pojkvän fick jag en massa kattmat och en matskål till Imelda. En fin glasskål från Orrefors.  Från 50-talet, drygt.
  • Av vänner till familjen fick jag två Origo-muggar samt en regnponcho att ha när jag cyklar till skolan i dåligt väder.
  • Av Svärföräldrarna och Svärfarmodern fick jag totalt 700 kronor att disponera så som jag själv önskar. Jag har ännu inte bestämt vad jag ska investera dessa pengar i. Men de uppskattades verkligen!


En sak är säker, jag känner mig väldigt hedrad att alla dessa personer har känt att jag är värd att få, dels saker jag faktiskt önskar mig, och dels saker de tycker att jag ska ha. Tack alla!


Kommentarer:
Postat av: Rickard

Grattis grattis grattis idag och på måndag och imorgon! Älskar dig. Puss!

2005-09-10 @ 23:27:57

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits