remember to bring your ice skates, CAUSE HELL JUST FROZE OVER!

Jag bor i staden Lund. När människorna letade efter en plats att bostätta sig på på den skånska slätten tänkte de: "hmm... här är det ganska bra. Vart man än ska, är det motvind, och höjdskillnaden är sådär en 80 meter eller nåt. Här bygger vi vad som kommer att bli en studentstad full med cyklister! MUAHAHAHAHA!!!"

Denna tanke får jag bittert erfara varje dag jag ger mig ut någonstans.

MEN. Idag hände det- helvetet frös till is. JAG HADE MEDVIND HELA VÄGEN HEM FRÅN VILDANDEN!

Kommentarer:
Postat av: Ullis

Hihi, det där är så SANT!
Backigt och jobbigt vart man än ska..

Var köper man en sån där bra regnponcho som jag hört att du fått?? Har du en sån genomskinlig diskret sak?
Hade VERKLIGEN behövt den igår. Blev helt dyblöt när jag cyklade till skolan.

Ha det bra o blogga på! Jag tycks ha glömt bort min..även om det händer spännande saker...

2005-09-15 @ 15:58:12
Postat av: Innid

Jag vet faktiskt inte. Prova Intersport eller Stadium. Jag fick som sagt min. Men den är svart-grå och snitsig värre.

2005-09-16 @ 13:51:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits