j-a k-ing

Har nu skivit sista tentan, som var väldig illa. Jag tycker mycket illa om den aktuella läraren. J-a k-ing. Halva tentan var en essäfråga som omfattade saker som egentligen inte ingick i kursen, inte i den omfattningen i alla fall. Jaja. Jag måste ändå omregistrera mig...


Kom hem från tentan och var rasande (se ovan) och tog i alla fall itu med att städa lägenheten. Det gick ovanligt snabbt eftersom Sambon hjälpte till och dammsög alla rum utom vardagsrummet. Nice. Samtidigt kunde jag gå runt och våttorka hyllor och annat som samlar, vilket kändes mycket effektivt.


Fick dessutom inviga mina kroatiska gummihandskar när jag gjorde
rent badkaret och handfatet. mmm... rooosa.
Synd bara att de var lite väl små, satt slimmade vilket var väldigt
praktiskt när man arbetade med dem, men dock något mindre
behändigt när man ska ta på och av dem, och då har jag ändå
väldigt små händer.



Kommentarer:
Postat av: Ican

Otur med tentan men å andra sidan skönt att få ha det lite städat hos sig... Jag måste verkligen ta itu med mitt städande snart men ursäktar mig än så länge med måndagens tenta. Har du hittat sådana gummihandskar med fluff än som du letade efter för ett tag sedan?

Postat av: Ida Annie

Gud, jag älskar rosa saker :D allt ska vara rosa! (Förutom kläder, det kan bli lite too much)

2006-08-21 @ 01:40:46
URL: http://stylebyida.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits