...och en kopp te

Jag sitter och tittar på Francois Ozons musikal "8 kvinnor" och glor runt lite på bloggar och annat.

Hehe, nu sa Sambon att han brukar ha den yngsta dotterns sång på huvudet (ni vet den om att hennes pappa inte riktigt hänger med). Sjukt värre. Det var flera år sedan vi såg den här filmen senast.

I alla fall. Jag tittade på min bloggstatistik, och insåg att jag missat när det passerade 10 000 unika besökare. Så jag måste ju då fira nu istället. Hmm... Jag får väl fira med filmen och en kopp te. kan göra en till Sambon också så blir han glad. mmm... te..


8 femmes

Kommentarer:
Postat av: hannah

ooh, är den bra? gick och såg Tiden som finns kvar för ett tag sen, kanske borde se nåt mer med Francois Ozon.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits