stackars lilla innid...

Insåg just att Gilmore girls kommer att krocka med mitt liv som död på tisdagar. Hmm... det här kommer att bli ett svårt beslut.


Tycker dock ännu mer synd om
Emma som i natt (tror jag det var) flyttade till St Andrews för att plugga - och insåg att 7e säsongen av West Wing bara kommer att sändas på kabelkanaler där. Fast det är klart. Hon får vara i Skottland i tre år och plugga... Dock har hon lovat att gå i alla bra skivaffärer i Edinburgh åt mig. Om de nu finns kvar vill säga... Och så ska hon nog börja blogga också! OH YEAH!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Vad kul om Emma börjar blogga! Hoppas att hon gör det och att hon hittar ngra roliga skivaffärer. Stackaren som missar sjunde säsongen av West Wing!

Postat av: Alexandra

Om jag var du så skulle jag välja Gilmore girls.

2006-08-20 @ 14:59:10
URL: http://modbladet.blogg.se
Postat av: Emma

Har internet på mitt rum nu, så nu kan jag äntligen börja blogga (jaa!). Var förresten inne på Woolworths idag och såg en skylt där det stod "pre-order the 7th season of the West Wing on DVD today" och det kliade rätt rejält i fingrarna ska jag säga...

2006-08-25 @ 20:10:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits