tentaplugg... bläääh!

Jag hatar salstentor. Jag är väldigt glad att jag har statsvetenskap som huvudämne, det minimerar risken för att tvingas sitta och tentaplugga som en liten bäver för att sedan spy ur sig en massa konstig kunskap på några timmar. Allvarligt, när behöver man det egentligen? Förutom på tentorna alltså?

I veckan ska jag skriva tre tentor.

Tisdag 8-13: internationell ekonomi. Det tråkigaste av allt! Jag svär!
Torsdag 14-18: fransk grammatik. Inte så farligt egentligen, bara drygt. (Det värsta är att vi hade en bra lärare först och sen en dålig. Blä.
Fredag 14-18: fransk litteratur. Den läraren var superduperdålig! Och tentan var bara... WTF?!

Jag är alltså inte på humör att läsa något alls nu. Eller, jag hade nog varit om jag inte hade haft tentor.







Och det västa är att jag har fått skoskav av mina fina pumps, och det har vart smärtsamma blåsor på ovansidan av mina fötter i 4 dagar nu! Minst! Nu är äntligen den sista påväg att försvinna också, skönt. Men det gör fortfarande svinigt ont.

Kommentarer:
Postat av: Ican

Håller med, tentaplugg är inget vidare roligt... suck.. har som tur är bara en nu i augusti men ändå... det tar sin tid att plugga till dem. hoppas att det går vägen för dig!

2006-08-12 @ 18:42:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits