tre första terminerna, oh yeah!

Jag är nu helt färdig med mina tre första terminer på programmet för Pol.Mag. Det har bara tagit två år! Hehe. I alla fall, såg i LADOK idag att jag var godkänd på IEK:en och därmed var NEK 1-20p avslutat. Har dessutom fått svar från fru Kursadministratör på JÖKEN att hon så snart hon kan ska bekräfta att jag är färdig med HAR153. Jag hoppas verkligen att det blir att jag får VG på hela kursen, för jag har för mig att det skulle bli så om man fick VG på JÖKEN och minst 32 poäng på Allmän Handelsrätt.


Och där ser man - det gäller att ha rosa tentor om jag ska klara dem! It's all 'bout the colour!

Kommentarer:
Postat av: Mie*

Good luck! Tack för titten och välkommen in till mig!

Postat av: malo

Jätteroligt att det löst sig med tentorna!!!!! Håller tummarna för att det blir VG på hela kursen:)

2006-08-22 @ 19:42:07
Postat av: Ican

Grattis! Ja, jag har för mig att det stod 32 poäng på ett ställe och 33 på ett annat. Men de får ju ta och stå för vad de har skrivit och i så fall ta och ge VG med 32 poäng tycker jag. Jag har säkert kvar pappret också ifall vi ska ta och bråka med dem.

2006-08-23 @ 10:13:29
URL: http://ican.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits