TV-höst

Jag längtar tills de bra serierna sätter igång igen.

Gilmore Girls har jag egentligen sett resten av säsong  av, men man kan ju se dem igen ändå.
Grey's anatomy längtar jag efter. En läkarserie som faktiskt är riktigt bra.
 The West Wing må ha blivit dåligt på senare säsonger, men när säsongen kommer dyker bland andra Foo Fighters upp och gästspelar. Oh yeah!
Emmerdale har gjort ett löjligt långt uppehåll nu tycker jag. Jag missade dessutom de sista avsnitten för "säsongen" så jag har haft ovanligt långt uppehåll. Tyvärr flyttas det till tv4+ i höst, så mamma kommer inte ha en chans att se det!


Gilmore-flickorna och Meredith med the dr Shepherds



Vill förresten se Djävulen bär Prada snart också. Eric har sagt att vi ska gå och se den på premiären om jag bjuder honom på godis. Jag är dessutom sugen på Anne Hathaways lugg. Ska jag klippa mig så? All for say "AAAJ!"


Kommentarer:
Postat av: Annisa

Grey´s anatomy är min absoluta favoritserie! Hoppas den börjar snart!

Postat av: Ican

Längtar också till serierna, dock inte riktigt lika förtjust i emmerdale som du är. Föredrar 4400 och desperate housewives. Har förresten läst att svt har spelat in en ny serie om svenskar och hur det är att vara svensk, vad som är typiskt svenskt osv... Det är Fredrik Lindström (tror jag att han heter, han från svenska språket eller vad det hette) som är programledare. Ser jättemycket fram emot det.

2006-08-12 @ 18:43:32
Postat av: Mimo

Jag minns när jag älskade Gilmore Girls (-:

2006-08-12 @ 20:44:38
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: ida

greys anatomy är riktigt bra... jag älskar hösten, plötsligt behöver man inte ha dåligt samvete för att man sitter inne och dricker the och tittar på tv-serier en hel kväll=)

2006-08-15 @ 19:25:30

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits