House och El Ala Oeste de la Casa Blanca

Idag har jag tittat på House på DVD utan svensk text. I normala konversationer så går det bra, nästan bättre än annars eftersom man inte störs av att alla svenska översättare är inkompetenta och översätter helt inkorrekt. Däremot är det lite jobbigt när de ger sig in på medicinska diskussioner. Fast det är ju inte för det medicinska innehållet som man följer serien utan för att få uppleva (och åter-) Houses nästan ofattbart roliga kommentarer. Som...

House: they all like you.
Cameron: Do you like me?
House: (paus)
Cameron: I have to know...
House: No. [går sin väg]


Sen har vi tittat på West Wing också, eftersom vi inte har sett de senaste avsnitten av s7. Har fortfarande förra veckans kvar. Undras vad de gör när John Spencer (som spelar Leo för er som inte vet) dör. Han gick bort förra december, innan hela serien var färdig (vad jag förstår i alla fall). Och NEJ, detta är INTE en inbjudan till spoilers. De som förstör det för mig kommer jag garanterat att hunt down och mörda personligen.



Kommentarer:
Postat av: Emma

*oskyldigt* lalalaalaaaaalaa.....

Postat av: innid

JAG VET VAR DU BOR!

2006-12-04 @ 22:08:38
URL: http://innid.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits