Idag och imorgon

Idag: uppsats, tittat på mittseminarietexter, handlat lite julklappar (ja, faktiskt!), tittat på sista avsnittet s1 av House. Oh yeah. Nu måste jag vänta lääänge (läs: slutet av januari tror jag) tills det är dags för s2. Snyft. Men jag kan ju se om hela s1 OCH west wing s3 har jag ju bara börjat på.

Imorgon: frukost med sambo och familj på Grand Hotel, träffa Sophie, mittseminarium, packa, städa, skriva uppsats... göra i ordning mat för resan upp på lördag. Mm. Så är det.

Dagens filmiska händelse:
När jag fick lite saker inslagna (paket, inte tänder) på Gleerups så tog det så sjukligt lång tid att jag kom att änka på Rowan Atkinson i Love Actually. Jag trodde tjejen skulle dra fram kanelstången närsom helst!

Kommentarer:
Postat av: Ican

Ha ha! Ja, han var verkligen rolig när han slog in halsbandet... iofs kanske han i sig inte var så rolig men situationen var det... Blev dock lite stressad när jag satt och såg på det.

Skönt att du har kommit igång (eller du börjar kanske bli klar) med julklapparna. Det är alltid så skönt när det sista är fixat.

2006-12-14 @ 19:08:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits